Fysio-Ther-Borg

• Oncologiefysiotherapie
  • Oedeemfysiotherapie
  • Bekkenbodemtherapie
  • Zorg op afstand (eConsult)

Update maatregelen COVID-19 bij FYSIO-THER-BORG per 1 mei 2020

Uw veiligheid en gezondheid staan bij ons voorop.

Nu er stapje voor stapje weer meer mogelijkheden worden geboden om patiënten te behandelen, proberen wij die te gebruiken om u de zorg te geven die u van ons gewend bent. Daarbij staat echter uw veiligheid gezondheid op de eerste plaats. We treffen daarom zoveel mogelijk maatregelen om te voorkomen dat u door ons direct of indirect een infectie oploopt met het Corona-virus.

Dat betekent voor u als patiënt het volgende:

• Als het mogelijk is om u de benodigde begeleiding aan te bieden via beeldbellen dan heeft dat de voorkeur;
    • Indien een consult op de praktijk noodzakelijk is voor de vereistezorg dan maken wij met u daarvoor een afspraak. Om dit zo veilig mogelijk te laten verlopen, nemen wij daarvoor de volgend voorzorgsmaatregelen:
      • Als u wordt behandeld zijn er geen andere patiënten in de praktijk aanwezig;
      • U neemt een badlaken en kleine handdoek mee;
      • Kom niet eerder dan 5 minuten voor de behandeling;
    • In de volgende gevallen zegt u de afspraak af of meldt u dit bij het maken van de afspraak:
      • U hebt last van neusverkoudheid of hoesten of keelpijn of benauwdheid of koorts (meer dan 380c ), of daarvan last gehad in de afgelopen 24 uur;
      • Uw gezinsleden hebben koorts of benauwdheidsklachten;
      • U of uw gezinsleden hebben Corona gehad in de afgelopen twee weken

De huidige situatie stelt ons allemaal voor veel nieuwe uitdagingen. Wij hebben echter gemerkt dat wij samen met u tot oplossingen kunnen komen, die helpen bij de genezing van uw klachten zonder dat u onnodig risico loopt.

Heeft u nog vragen?

Bel of mail ons gerust. Een what’s appje mag natuurlijk ook.

Publicatiedatum: 04-05-2020